Baju Apa Aku Nak Pakai

Aku bukan apa seronok dapat tengok dorang pakai baju baru. Dan aku tak nak orang mengasihani aku.


Pin Di Baju Tunang

In sya ALLAH.

. Mama kata takpe la biar mama pilih. Nak berkelai jangan pakai baju bangsa aku atau mempermainkan budaya. So dia cerita dekat mak dia.

Tapi tiba-tiba ada seorang yang pakai baju bergambar tengkorak. Pada kami takdak kena mengena Sebab sesama bangsa respect to each other sebab tu pakai. Tak pon cakap geli nye.

Klik link sekarang untuk respon pantas. Tengok tv je la. Sabun jenis cecair camni memang sangat menjimatkan.

Dah siap2 baju bersukan kasut segala bagaii. Mimpi macam-macam sampai demam bagai. Baru perasan aku pi sana lenggang kangkung.

Hujan nape ko mesti sabotaj misi aku nak kurus ni. Suka hati la kan. Orang tu biar betul takkan nak solat pun pakai baju gambar tengkorak kot.

Baju budaya vosgien laki kami ja takdak. Jangan runsing runsing nak pikir. Aku tak mahu mengaibkan sesiapa.

Nak rekaan macam mana. Cuba kalau kita fikir logik pempuan tak ada masalah langsung pon nak pakai baju warna apa ke sume boleh sental je ikot suka. Serius gila aku tak tahu nak pakai baju apa masa nikah.

Dalam sebulan je ada la dalam 2-3 kali aku pergi shopping. Aku seronok gila mama tolong pilih. Dalam kepala otak kita mesti ada rasa pelik mata kita dah pandang semacam je.

Harga pun baru je RM24 untuk 45 liter dan selalunya kami cari. Asalkan jangan bogel dok melilau sana sini sudah. Kat Melaka ni korang boleh hubungi aku kt 012-9105145.

Masa tu aku pon jawab apa-apa je la ma. Isteri aku ni min. Masa nak pergi fitting baju tension gila aku tangan yang aku nak tak dapat langsungntah apa-apa mereka buatpanas betullain yang aku suruh buat lain pula yang di buatada pulak tu alasandia cakap tak cantik nanti nampak jahitanerrkkkkaku yang pakai ke kausabar aja lamasa tu tak fikir apa ibu cakap bawak aja balik nanti ibu.

Selalu fikir aku taktahu nak pakai warna apa raya tahun ni ek. Dan oleh sebab kami basuh pakai mesin auto. Nak beli baju kurung ready made selalu tak ngam.

Zuck jawab Aku pakai baju sama sebab aku sibuk. Tolong wassap aku terutama kalu korang tinggal kt area Bukit Baru yer. So aku harap korang yang nak klearkan almari tu kol la aku.

Orang boleh cakap macam-macam. Sebab kedua kena pakai baju renang kerana mahu tarik pengunjung ke kolam renang. Nak malu ape baju tu memang masih cantik dan elok.

Macam mane nak buat kalau bini serabai x pandai bergaya. Takkan nak pakai baju tido ja. Bila ingat balik dulu-dulu time aku kaya shopping tak ingat dunia kot.

Nak dipendekkan cerita setiap kali dia pakai baju tu mesti kena kacau. Nak pakai untuk esok dah takde seluar. Nyah tuh pakai pink.

Kadang2 x pakai bra. Halah dari segi aspek bentuk tubuh badan warna kulit juga perlu kita tengok adakah baju itu sesuai dengan kita atau tidakKang kalau salah pakai mahu macam badotHikhokhikhokhikhok. Tak kisah la pakai apa-apa pon boleh.

Kalau pakai pun bra koyak rabak. Aku ada cerita serba sedikit mengenai braces kat youtube channel aku. Tu je aku dapat jawab.

Kalau korang especially yang free hairatau berpakaian tak ikut syariah dan tiba2 terasa di hati nak pakai tudung masatuatau nak pakai baju longgar ke atau apa saja yg korang rasabuat. Dah slamat landing ni. Dalam perjalanan nak balik Si BB kena kacau.

Tadi I gi umah Pinky. Namun kalau lelaki warna pink mesti menjadi masalah. Aih apa aku nak pakai pi merewang Sydney.

Ada tanya kenapa aku tak nak pakai niqab. Isteri aku pula pakai kain batik je kat rumah. Last year aku dah beli kurta lelaki di Butik Cirgaro Apparel so tahun ni aku decide nak pakai baju Melayu moden lah plakKorang boleh tengok ada pelbagai design dan warna untuk Lebaran 2018 Collection di Butik Cirgaro ApparelKurta lelakinya pun dah ada beberapa jenis dan variasi seperti Kurta Uno Kurta.

Taste mama boleh tahan juga tau hehehe. Aku tak pernah bagitau sebabnya kat sesiapa. Ish nak pakai baju apa nitak tau laharghhh.

Pilih mana yang berkenan dihati. Mesti hati kita dah cakap macam-macam. Last year aku dah beli kurta lelaki di Butik Cirgaro Apparel so tahun ni aku decide nak pakai baju Melayu moden lah plakKorang boleh tengok ada pelbagai design dan warna untuk Lebaran 2018 Collection di Butik Cirgaro ApparelKurta lelakinya pun dah ada beberapa jenis.

Dia cakap nampak pocong dekat sudut bilik dia. Make up segala bagai. Tak macam isteri kawan2 aku.

Rungut peah sood masa ak pileh pakaian. Mama pon beli la kain yang cantik gila hmm tak tahu la kain jenis apa. Terpaksa u-turn balik umah Pinky semula.

Just do itsebenarnya tu teguran lembut dari ALLAH untuk korang. Hanya Allah swt yang mengetahui kenapa. So untuk tahun ni aku dah riki baju apa yang nak dipakai pada hari raya nanti.

Ye kawan2 ada ke aku naik flight dgn baju tido sajaaa Siap tergambar OK aku tunduk ke bawah dan nampak. Masing2 bosan dan planning kononnya nak jogging. Contoh bila girls yang Hot Setap mandi pakai bikini mesti pengunjung lelaki yang gatal anu nak mandi kolam jugak.

Dia kata dia nampak sesuatu macam tu. Percaya atau tidak dengan baju anak2 yang kami basuh setiap hari dan baju aku dan shah yang aku basuh selang 2 hari tu kami cuma gunakan sabun yang 45 liter tu untuk 2 bulan. So untuk tahun ni aku dah riki baju apa yang nak dipakai pada hari raya nanti.

Sebenarnya tu teguran lembut dari ALLAH untuk korangdan pada sesiapa yang berpakaian dah ikut syariah tu jangan. Untung tahu kalau aku buat syarat macam ni. Dah la semua seluar kerja aku basuh.

Kalau korang especially yang free hairatau berpakaian tak ikut syariah dan tiba2 terasa di hati nak pakai tudung masatuatau nak pakai baju longgar ke atau apa saja yg korang rasabuat. Aku bukan tak bagi. May 18 2009 yeah.

Kita bagi 40 pilihan warna. Aku rasa bangga lah sikit bila dapat tahu apa yang aku tulis ni sedikit sebanyak membantu dalam persoalan nak pakai braces ni huhuhuhu Korang boleh tengok video aku ni. Mak dia bawak pergi jumpa ustaz.

Nak tak nak kena la selongkar almari baju cari seluar yang masih muat. Jadi kurang sikit kepala otak aku nak fikir baju apa nak pakai pada pagi ini. 40 warna baju yang ada.

Gambar sekadar hiasan. Kat rumah kami ada semua baju budaya malaysia. Mak Si BB tu suruh bawak sekali baju.

Yang ni dah kira mengganggu dan boleh mendatangkan fitnah. Mesti ada je yang cakap uisshhewww. Beg baju sume berbagai takde.

Janganlah buang dalam tong sampah pakaian2 tu. Isteri kawan aku dok umah pun pakai baju lawa. Jun 25 2018 Siapa disini setiap minggu ada sahaja soalan alatak tahu nak pakai baju apa esok padahal pakaian dalam almari sudah mahu termuntah keluar.

Pakai ja apa pun. But bila baru je dua-tiga langkah hujan pulak. Aku tekanan kot.

Macam hotel aku ni kalau nak mandi kolam kena bayar tau. Mr Pul. Malam tadi aku mimpiPi Australia.


Aku Bisa Pakai Baju Sendiri Youtube


Pin Di Baju Kurung


Jual Buku Buku Pertamaku Anak Mandiri Aku Bisa Pakai Baju Sendiri Oleh Watiek Ideo Nindia Maya Gramedia Digital Indonesia

No comments for "Baju Apa Aku Nak Pakai"